Klantenservice- Veelgestelde vragen

Hallo, hoe kan ik je helpen?


Atelier & Gallery Rick Triest

Venneperweg 1165

2144 KG, Beinsdorp

e-mail adressen:

[email protected]

Telefoon:

+31 (0) 6 52 86 44 99


Veelgestelde vragen

1.1 Kan ik een schilderij in het echt bekijken?

Ja! Een bezoek aan zijn atelier zeker de moeite waard. Je kan hier al zijn werk bekijken in zijn atelier of in zijn galerie ruimte. Rick ontvangt je dan zelf en laat je de werken zien. Maak hiervoor een afspraak via 0652864499

Rick exposeert regelmatig in Amsterdam waar je langs kunt komen op afspraak of tijdens de openingstijden. Voor meer informatie over exposities kijk op de pagina ‘’over Rick Triest’’

1.2 Kan ik bestellen vanuit een ander land?

Je kunt vanuit ieder land bestellen op RickTriest.nl mits het afleveradres binnen Nederland, België of Duitsland ligt. Mocht je je bestelling willen laten bezorgen in een ander land dan is dat mogelijk. Vraag hiervoor een offerte op maat aan via: [email protected]

1.3 Kan ik mijn bestelling ophalen?

Je kan je bestelling altijd aankopen en bij ons af komen halen.  Voor afhalen vragen we je vriendelijk om een afspraak hiervoor te maken. Doorgaans kan dat op dezelfde dag.

1.4 Wat is Lapis lazuli?

Lapis lazuli – The Blue of Old Masters

Lapis lazuli is an inorganic pigment. It is made of a special azure blue rock (Lazurite), which occurs only in a limited number of places. The best quality lapis lazulli is found in Afghanistan and Chile, but there are also sites further north in Central Asia and China. In 2650 BC. it was already mentioned in the Epic of Gilgamesh. And in the first century AD. ch. Pliny the Elder called it a fragment of the star-sprinkled celestial vault. It was the blue of the Old Masters. It was and is very rare and expensive.

1.5 Hoe werkt de verzending van een schilderij?

De verzending van een schilderij of kunstobject van Rick Triest organiseren wij in eigen beheer. We hebben een samenwerking met een gespecialiseerde koeriers dienst binnen Nederland en België. Afhankelijk van de grootte en waarde van het kunstwerk bepalen we hoe we de logistiek organiseren. Kleinere werken gaan doorgaans met DHL Express mee inclusief verzekering en track and trace. Bij elk kunstwerk staat aangegeven wat de verzendwijze is.

1.6 Wie is Rick Triest?

Rick Triest is autodidact kunstenaar, geboren in 1989 te Purmerend. Rick schildert sinds 2002 en heeft in binnen-en buitenland geëxposeerd. Daarnaast is hij opgenomen in diverse bedrijf-en verzamelcollecties. Ook heeft Rick geëxposeerd op diverse kunstbeurzen.

1.7 Kan ik mijn schilderij retour sturen?

Wij zijn dol op onze Schilderijen en weten zeker dat ook jij blij zult zijn zodra je product geleverd wordt. Als dat niet zo is, kun je het binnen veertien dagen na bezorging terugsturen en krijg je je geld terug. Neem dan contact met ons op.

We betalen het aankoopbedrag van het artikel terug. Nadat wij het in goede orde hebben ontvangen.

Retouren kunnen gestuurd worden naar onderstaand adres:

 

Atelier Rick Triest

T.a.v. Retouren

Venneperweg 1165

2144KG Beinsdorp

The Netherlands

1.8 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst of een aankoop hebt gedaan in het atelier gaan we voor je aan de slag.  We pakken het kunstwerk goed en professioneel in voor de reis die gaat komen. Afhankelijk van het formaat leveren we met een koeriersdienst of met DHL Expres. DHL bezorgt doorgaans op de volgende werkdag. Met een koeriers dienst maken we een afspraak voor de levering.

1.9 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst via de webshop krijg je via mail updates over je bestelling. Als wij het werk klaar hebben gemaakt voor transport krijg je altijd een tracking doorgestuurd via de mail. Mocht je die niet hebben ontvangen stuur dan een mail naar [email protected]

Je ontvangt geen tracking voor bestellingen die worden geleverd op afspraak met een koerier.

1.10 Geen bevestiging ontvangen?

Het kan zijn dat er iets fout is gegaan. Neem voor de zekerheid contact op via [email protected]

1.11 Wat is de verzendwijze?

Schilderijen groter dan 100x200 cm worden met de koeriers dienst aangeboden van Direct verzenden. Nadat je het schilderij hebt gekocht nemen wij contact met je op om een aflever afspraak in te plannen. Alle kleinere maten wordt goed verpakt in dozen op maat en versturen wij verzekerd met track and trace op via DHL PARCEL. De maximale maat die wij verzekerd opsturen is 100x200 cm.

1.12 Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?

De bezorger van DHL biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via mail.

 

DHL laat dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is:

 

  • Ze komen de volgende dag terug.
  • De bestelling is bij de burenbezorgd.
  • Of de bestelling is bij een afhaalpunt afgeleverd.

 

Indien je een kunstwerk hebt besteld dat we afleveren met een koerier, gaan we ervan uit dat je thuis bent op het afgesproken moment. Mocht je je bezorgafspraak willen wijzigen dan kan dit tot 24 uur voorafgaand aan de afspraak.

1.13 Wat gebeurt er als mijn schilderij bij aflevering beschadigd is?

Geen zorgen, we sturen het schilderij niet zomaar op. We hebben jaren ervaring met het leveren van schilderijen en breekbare kunstobjecten. Daarnaast is je zending altijd verzekerd tegen schade.  Bij een maximale maat van 100x200 cm pakken we het kunstwerk goed in en sturen we het met DHL naar je toe. Bij grotere afmetingen maken we een bezorgafspraak en wordt het werk met een koerier bezorgd.

 

Mocht onverhoopt het schilderij beschadigd aankomen neem dan contact op met Rick Triest via telefoon 0652864499. Maak altijd duidelijk foto’s van de schade: vooraanzicht verpakking, achterzijde verpakking, detail schade aan verpakking, Vooraanzicht schilderij, achteraanzicht schilderij, detail schade aan kunstwerk. Met deze foto’s kunnen we bij de verzekering het aankoopbedrag terug claimen.

 

De afwikkeling van de schade hangt af van de schade. Als het schilderij onherstelbaar is, of als je door de schade wilt afzien van de aankoop, betalen we het volledige aankoopbedrag terug.

 

Ben je net als ons teleurgesteld door de schade en wil je wel graag een kunstwerk van ons aan je muur? Dan vervangen we de schade met een nieuw werk uit voorraad of een op maat gemaakt kunstwerk.

1.14 Wat is de levertijd?

Op de productpagina van elk item vind je een verwachte verzendtijd terug, zoals bijvoorbeeld 1-2 dagen. Die verzendtijd staat voor de termijn waarin we het product naar onze bezorgpartner sturen, niet de datum waarop je het product thuis mag verwachten. We houden je altijd op de hoogte van je bestelling en de status hiervan. Ook kun je zelf de zending volgen via de geleverde track and trace code.

1.15 Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

We kunnen je enkel terugbetalen volgens de betaalmethode die je voor de bestelling gebruikte. Heb je een bestelling geannuleerd die nog niet verzonden werd? Dan wordt dat onmiddellijk terugbetaald: het bedrag zal binnen enkele werkdagen tot maximaal vier weken op je rekening staan afhankelijk van je bank en de gekozen betaalmethode. Gaat het om een geretourneerde bestelling? Dan wordt die pas doorgevoerd wanneer de producten terug in ons atelier zijn aangekomen waar ze op eventuele schade worden gecontroleerd. Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie over terugbetalingen.

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »